Gå till innehåll
måndag 18 november 2024
Bella440R

Dåliga medlemserbjudanden!!!

Rekommendera Poster

Fick senaste medlemserbjudandet i eposten nyligen. Slogs av att vissa av elektronikprylarna verkade dyra. Gjorde som den medvetna konsumenten borde göra och jämförde priserna på en prisjämförarinternetsida (ingen reklam här inte) och såg med ens att flera av erbjudandena var flera hundra kronor billigare både i diverse butiker samt i olika internetbutiker.

Varför kallar Maringuiden detta för erbjudande? Det är ju snarare ett dåligt köp!!

Så mitt förslag till Maringuiden inför nästa utskick är att ändra titel på mailet till:

Här kommer nästa möjlighet för våra medlemmar att göra ett dåligt köp!

Skärpning!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt reflekterat över samma sak.

Jag förstår att Maringuiden.se har sponsorer och annonsörer som lämnar sina produkter till webshopen, men man kanske borde ha vissa krav. T ex en skälig rabatt eller att man får med vissa tillbehör gratis.

Jag köpte som exempel en Ipod Nano för två veckor sedan för 200:- billigare än det priset som stog i senaste utskicket. FÖR EXAKT SAMMA PRODUKT!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
 hej. jag vill inte klaga men det finns förlite saker som har med riktigt frilufts och båtliv att göra. det är mest saker för såna med 20m båtar och lyx.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, tyvärr drar erbjudandena ned intrycket av hela siten litet grand. För ett tag sedan var det någon på ett annat forum som raljerade över maringuidens erbjudanden på konjakskupor utan fot och jag vet inte vad...

Nej, fram med mer grejer som är av intresse för båtfolk. Skall det vara rabatter och medlemspris får det banne mig vara rejält billigare, annars kan ni skrota hela idén... 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har faktiskt inte kollat in dessa erbjudanden måste jag erkänna.

Men om det är så som ni säger så är det ju inte bra.

Vad säger MG om saken?

Konjakskupor? Det är väl båttilbehör.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är ju hänglås, kättingar, bojar, tampar, fendrar, sjökort, badstegar, lanternor, bensintankar och dylikt som man är intresserad av. Klart att en Ipod till ett bra pris är intressant men inte huvudintresset på denna site.

Rätta mig om jag har fel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är inte Silva-kikarerbjudandet billigt?

Finns det någon annanstans där det är lika billigt eller billigare??

///Lelle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle vara intressant om någon ansvarig på Maringuiden.se ville yttra sig ang dessa påpekanden...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej på er.

Tråkigt att ni inte uppfattar medlemsbutiken som förmånlig. Vi har aldrig haft en ambition att vara billigast på Internet. Däremot skall priserna vara mycket billigare än de av leverantörer rekommenderade utpriser. Visar det sig att så inte är fallet så hör gärna av er.

Vi driver denna medlemsbutik tillsammans med ett företag som har detta som specialité/affärsidé. Företaget sköter och driftar bla Telia, Metro, Eurocard, med fleras förmånsshopar. Detta ger stordriftsfördelar i form av lägre priser.

Vad gäller sortimentet så är vi givetvis lyhörda för tips och idéer på nya produkter. Tanken är dock inte att detta skall bli ytterligare en båttillbehörsbutik på Internet.

Här ni fler frågor så är ni välkomna att kontakta undertecknad.

Hälsningar

Dick Jexby | maringuiden.se

0300-690680

dick.jexby@maringuiden.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tröttnat på alla fåniga inlägg om A och D-kupor, trodde det räckte med att sätta Löst på tråden. Men man måste tydligen låsa tråden för att inte få massa oseriösa inlägg.

Tragiskt att folk inte har bättre saker för sig än att skicka patetiska inlägg....

Tittat lite på trådarna i forumet och när folk ställer seriösa frågor så slutar det ofta i att någon kommenterar med A-kupor eller halva inne skämt. Tröttsamt!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...