olds1957 0 Postad 12 Januari , 2021 Hej är det någon som har renoverat en Ford ( sabb ) 2704et eller har kännedom om man kan borra cylindern till 0,10 överdimission eller vad är maxborrning för denna motor och var man kan köpa kolvar till denna motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zwen 280 Postad 12 Januari , 2021 Om du inte får svar här kan du kanske kolla på nåt norskt forum. Dessa är vanligare där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 13 Januari , 2021 Kolla här https://www.traktordelar.net/batmotor/ford-marin/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
olds1957 0 Postad 13 Januari , 2021 ok ska kolla tack för tipset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 13 Januari , 2021 Vad jag tidigare googlat så finns det foder, kolvar och hela renoveringskit att köpa till Ford 27 serien. Inte jättemycket pengar heller. Fast nu har ju UK lämnat EU så det blir kanske lite dyrare. Jag har för mig att det var i UK jag hittade kiten. Googla, det dyker upp en del i traktorkretsar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neptun 15 Postad 13 Januari , 2021 Bosö Motor Djurgården Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser