Jorgen01 474 Postad 9 Januari , 2021 (redigerade) Vad hade denna man för alias? Fanns på forumet för några år sedan? Redigerad 9 Januari , 2021 av Jorgen01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 9 Januari , 2021 Roddarn? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 226 Postad 9 Januari , 2021 1 timme sedan skrev trewq: Roddarn? Stämmer! Han vägde upp sitt utseende med att vara trevlig och kunnig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 9 Januari , 2021 Kanske hittas här på MG under nytt alias? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 9 Januari , 2021 Tycker jag har sett profilbilden någon annanstans i något helt annat sammanhang, någon som vet varifrån bilden kommer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eile 74 Postad 10 Januari , 2021 (redigerade) 3 timmar sedan skrev trewq: Tycker jag har sett profilbilden någon annanstans i något helt annat sammanhang, någon som vet varifrån bilden kommer? prova google bildsök 😉 Redigerad 10 Januari , 2021 av Eile Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 215 Postad 15 Januari , 2021 Uppfattningen om Roddarn kan nog variera. Min är att han mest kopierade å svarade samma sak som de andra men gjorde sken av att han kom på't. Å sen svängde han kappan efter vinden utan bekymmer. Många svar han skrev var tokiga å dumma, totalt knasiga. Leta i gamla inlägg så får ni läsa. Har lagt upp bilden på Avataren i en annan tråd för nått år sedan tror jag visst. Jag är åsså knasig för jag har sparat den bilden. Vafför? I den mån han är kvar....nja..det borde märkas på svaren i så fall. Som med vissa bilar från Polen.....man ser det på lacken........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser