BengtWinge 1 Postad 2 Januari , 2021 Det satt en aning löst så jag tog bort det, och det var väl tur för det var sprucket högst upp men gick bra att att löda. Nu har jag inte nån service manual, vet inte äns årsmodellen äns. Men är det nån som har en aning om hur jag ska få dit det igen? Borde jag byta gummibussningen då det satt en aning löst? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BengtWinge 1 Postad 3 Januari , 2021 Ingen som varit med om det detta verkligen?' Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 4 Januari , 2021 Du får nog lyfta av motorn annars blir det inte lätt att få dit röret riktigt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 4 Januari , 2021 Tror jag med, dessvärre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_sjobjorn 212 Postad 4 Januari , 2021 2 timmar sedan skrev tutte: Du får nog lyfta av motorn annars blir det inte lätt att få dit röret riktigt Se det som ett fint tillfället att inspektera, rengöra och serva övriga delar på maskinen 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BengtWinge 1 Postad 4 Januari , 2021 Hmm misstänkte det 😕 Tack för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser