Gäst Stefan Postad 8 Juli , 2005 Hej! Jag vill bara varna er som funderar på ny sprayhood eller dylikt för att använda XX i Stockholm. De har efter 1,5 år fortfarande inte lyckats leverera en väl-måttad sprayhood till vår båt och deras arrogans mot kunden är häpnadsväckande. Tvärr så har vi redan betalt.. Men som sagt, anlita EJ denna firma! xx = Censur pga anonym insändare. Mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fotbollsdojjan 0 Postad 17 Juli , 2005 Nu när jag är inloggad kanske företagsnamnet kan få stå kvar...det är alltså Nytt Kapell AB i Stockholm jag vill varna för. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 17 Juli , 2005 Tråkig historia, Man tycker ju att de som proffs skulle vara mer tillmötesgående mot sina kunder speciellt om ni redan har betalt för det arbete som de har åtagit sig att utföra. Har du varit i kontakt med KO (konsumentombudsmannen) för att få vidare information hur du ska gå vidare i ärendet? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fotbollsdojjan 0 Postad 18 Juli , 2005 Japp, vi har varit i kontakt med KO som var väldigt hjälpsamma. De rekommenderar oss att anlita en annan firma för att utföra den avslutande finjusteringen och anpassningen och sedan hjälper KO till att se till så att Nytt Kapell AB får stå för kostnaden. Mycket sannolikt att vi får rätt enligt KO. Om NKAB sedan inte betalar hamnar de på svarta listan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser