Mackey 4 487 Postad 9 December , 2020 Har någon sett Roslagens flagga på någon båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 9 December , 2020 Nope. Bor i Roslagen men tror inte ens jag sett flaggan. Visste inte att den fanns. Nu är jag ju iofs nyinflyttad. Har bara bott 20 år i Roslagen så rospigg lär man ju aldrig bli. :-) 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 487 Postad 9 December , 2020 1 timme sedan skrev rejas: Nope. Bor i Roslagen men tror inte ens jag sett flaggan. Visste inte att den fanns. Nu är jag ju iofs nyinflyttad. Har bara bott 20 år i Roslagen så rospigg lär man ju aldrig bli. 🙂 He ha! Påminner mig om en god vän från Nyköping som råkade hävda att hon var "äkta" Nyköpingsbo eller något ditåt, varpå de andra tittade på henne med konstiga blickar. 🤨 😞 🥺 Ja, hon var ju bara tredje generationens Nyköpingsbo och det räknades ju liksom inte riktigt. Att du inte sett flaggan är inte så konstigt, men det återkommer jag till senare... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser