annerborn 16 Postad 8 Juli , 2005 Hej! Jag funderar på att lägga däcksmatta som halkskydd på däck, priset avskräcker dock. De mattor jag hittat hos båttillbehörsbutikerna ligger på ca 1000,- per kvadrat, vilket känns lite väl. Är det någon som känner till nåt prisvärdare alternativ. det borde väl finnas gummimattor för andra ändamål som kan funka, eller? mvh, Nicke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 8 Juli , 2005 Tänk på att det skall vara UV-beständigt och tåla store temperaturvariationer. Klinkers kanske? :-D Varför inte måla med halkskyddsfärg, snyggare än matta, billigare, enklare. Bara att måla om när du tröttnat på kulören eller det börjar bli slitet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 8 Juli , 2005 Ja, efter att ha blivit segelbåtsägare förra sommaren så har jag flera gånger funderat på att ge mig in i båttillbehörsbranchsen :roll: Det verkar vara en riktigt luckrativ bransch !-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser