Kenbja 9 Postad 29 Oktober , 2020 Är lite intresserad av en HR 610 CB jag vore tacksam för synpunkter och erfarenheter från HR 610CB ägare /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders1982 0 Postad 31 Oktober , 2020 Vi har haft vår i fyra år. Aldrig haft samma båt så länge tidigare. Kan inte hitta en bättre båt för vår familj i denna klass. Enkel istigning pga bowrider delen. Vi har åkt upp till 12 personer utan problem. Bakre soldäcket är fantastiskt användbart Går fantastiskt bra i sjön! Riktigt bra körställning Billiga originaldelar, nytt kapell inkl bågar kostade ca 11000. Väldig gott om stuvutrymmen Kan inte komma på något som vi är missnöjda med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 31 Oktober , 2020 3 timmar sedan skrev Anders1982: Vi har haft vår i fyra år. Aldrig haft samma båt så länge tidigare. Kan inte hitta en bättre båt för vår familj i denna klass. Enkel istigning pga bowrider delen. Vi har åkt upp till 12 personer utan problem. Bakre soldäcket är fantastiskt användbart Går fantastiskt bra i sjön! Riktigt bra körställning Billiga originaldelar, nytt kapell inkl bågar kostade ca 11000. Väldig gott om stuvutrymmen Kan inte komma på något som vi är missnöjda med. Tack för ditt svar , vad har du för motor den jag/vi är intresserade av har en 140 Suzuki på akterspegeln vad tror du om det. Hur upplever ni sovutrymmet /kenny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 474 Postad 1 November , 2020 Jag hade en 150 Suzuki en helt fantastisk motor. Fanns ingen planingströskel, fyra pers i aktersoffan märktes inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gabriell 0 Postad 20 Juni , 2021 2020-10-31 vid 08:45 skrev Anders1982: Vi har haft vår i fyra år. Aldrig haft samma båt så länge tidigare. Kan inte hitta en bättre båt för vår familj i denna klass. Enkel istigning pga bowrider delen. Vi har åkt upp till 12 personer utan problem. Bakre soldäcket är fantastiskt användbart Går fantastiskt bra i sjön! Riktigt bra körställning Billiga originaldelar, nytt kapell inkl bågar kostade ca 11000. Väldig gott om stuvutrymmen Kan inte komma på något som vi är missnöjda med. Hej , tänkte höra med dig vart du köpte hela kapellet för en sån peng. Vart lite lurad av tidigare ägare. Vill införskaffa mig ett helt nytt kapell. Uppskattas väl ! Hälsningar,, Gabriell Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser