FlipperSteffe 0 Postad 19 Oktober , 2020 Hej jag undrar var man kan få tag i en användar handbok till Flipper 520 HT? mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 20 Oktober , 2020 10 timmar sedan skrev FlipperSteffe: Hej jag undrar var man kan få tag i en användar handbok till Flipper 520 HT? mvh Stefan Blir lite nyfiken. Jag har ingen flipper med tror min svåger har just en 520, kollar om han vet. Är lite undrande över varför "man" vill ha en handbok för en båtmodell? Kan det vara handbok för motorn du är ute efter? Det är nog lättare att få tag på isf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FlipperSteffe 0 Postad 20 Oktober , 2020 Hej Tack för din hjälp Det är användarhandboken till båten jag söker. Motorn har jag mvg Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 20 Oktober , 2020 28 minuter sedan skrev FlipperSteffe: Hej Tack för din hjälp Det är användarhandboken till båten jag söker. Motorn har jag mvg Stefan Svågern har visst en 720.. Å andra sidan har han ingen bok t den heller Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser