Duke99 0 Postad 6 Juli , 2005 Hörde mig för med en båtfirma ang måtten på kugghjulen inne i oljepumpen till md2b.Fick reda på att det skulle vara x antal mm glapp i höjdled och sidled. Mätte på mina kugghjul, Då såg jag att dom glappade för mycket åt alla håll. Finns det nån som har sådana kugghjul?. Är ytterst tacksam för svar. Mvh Christoffer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 Juli , 2005 God morgon! Försök med L S Karlsson marin i Göteborg. Jag har tyvärr inte tfn nr., lika bra det för dom svarar troligen inte utan du får faxa. /lycka till/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Duke99 0 Postad 7 Juli , 2005 Jag bockar och tackar så mycket för tipset :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tomas Karlsson Postad 14 September , 2005 Har samma fel på min pump men planslipa locket så är du av med problemen och byt packningar hela vägen ner i tråget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser