Tholand 0 Postad 13 Oktober , 2020 Hej! första vintern att vintertäcka båten, en Ryds 475 Gt, stående på trailer. båten är ju rätt gammal så jag hittar inga kapell till modellen men finns det någon här som köpt något kapell/överdrag/pressening som passar bra att täcka min båt med. hur har ni med Ryds 475 vintertäckt er båt? mvh thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 976 Postad 13 Oktober , 2020 8 minuter sedan skrev Tholand: Hej! första vintern att vintertäcka båten, en Ryds 475 Gt, stående på trailer. båten är ju rätt gammal så jag hittar inga kapell till modellen men finns det någon här som köpt något kapell/överdrag/pressening som passar bra att täcka min båt med. hur har ni med Ryds 475 vintertäckt er båt? mvh thomas En promenad förbi närmsta båtvarv för att stjäla bästa ide och sen hem och bygga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freez 126 Postad 14 Oktober , 2020 Jag skulle rekommendera en täckställning för att slippa vatten och snösamlingar. Välj också en uv-behandlad och slitstark pressening för längre livslängd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 14 Oktober , 2020 14 timmar sedan skrev Tholand: Hej! första vintern att vintertäcka båten, en Ryds 475 Gt, stående på trailer. båten är ju rätt gammal så jag hittar inga kapell till modellen men finns det någon här som köpt något kapell/överdrag/pressening som passar bra att täcka min båt med. hur har ni med Ryds 475 vintertäckt er båt? mvh thomas Kolla om någon av dessa passar dig - Eller ja, båten i alla fall... https://www.biltema.se/bat/upplaggning/batoverdrag/batoverdrag-2000034667 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser