raol 2 369 Postad 2 Oktober , 2020 Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 2 Oktober , 2020 7 timmar sedan skrev raol: Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar Hej igen Detta är nu löst och nya certifikat är installerade. Nya från Google och dessa skall tydligen uppdatera sig själva så dom skall inte gå ut igen. Skall dock övervaka detta till årsskiftet så det funkar korrekt. Tack för informationen och testerna av detta! //stavhammar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 kossor 939 Postad 2 Oktober , 2020 Lika här går knappt svara på frågor. Står i min webbläsare att ej säker anslutning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 larban 68 Postad 2 Oktober , 2020 Här med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Georg_Ohm 4 832 Postad 2 Oktober , 2020 Testar. Kanske det går lättare med annan webbläsare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 2 Oktober , 2020 Vet detta. Jagar rätt person för att lösa detta. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 LonelyBird 154 Postad 2 Oktober , 2020 32 minuter sedan skrev stavhammar: Hej igen Detta är nu löst och nya certifikat är installerade. Nya från Google och dessa skall tydligen uppdatera sig själva så dom skall inte gå ut igen. Skall dock övervaka detta till årsskiftet så det funkar korrekt. Tack för informationen och testerna av detta! //stavhammar Tack, det fungerar för mig igen. Bara som feedback... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyss fick jag en varning från min webbläsare att certifikatet gått ut för sidan. Bara så ni vet. @siteadmin @stavhammar
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser