Gäst Mariage Postad 30 Maj , 2006 Vaddå?Stoppar hon mun full? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 16 Januari , 2007 Spindar...ni menar väl dessa förhatliga bläckfiskar aom följer mig överallt, skulle vara glad om jag hade spindlar i min båt. Försök bli av med en bläckfisk som har sugit sig fast....där den inte ska suga sig fast. Sjön suger var det nån dåre som sa... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 17 Januari , 2007 Lär dig att trivas med spindlarna, dom lever ju inte där det finns mögel(har jag hört!) och det är väl ett gott tecken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 17 Januari , 2007 spinldar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 20 Januari , 2007 Hmmm man kanske kan koka klister på dom. Någon som har provat ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 22 Januari , 2007 Men??? Skälla på spindlarna?? Det är ju världens chans ju. Om gumman därhemma vill med på båtfärden så är det ju bara att säga som sanningen är: Att VI måste få bort alla spindlar innan vi åker... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 22 Januari , 2007 Jodu min hade bara sagt att du kan åka ut en dag tidigare och rensa och så kommer jag i morgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 22 Januari , 2007 Vad jag har erfarit finns det även manliga kaptener som RYSER över spindlar....Har jag fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 23 Januari , 2007 Visst har du fel. Vi Män har inga svagheter överhuvudtaget.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Motorbats_Eskil 1 Postad 16 Februari , 2007 Det var som självaste ...! Nu har dom byggt bo i min båt. En massa vidriga ägg! Ägarn skall ta hand om sina spindel jä..ar tycker man, ju! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Februari , 2007 När man pratar om spindlar i hus så sägs det alltid att har man det så finns det ej mögel i huset, hur är det egentligen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 16 Februari , 2007 Det stämmer nog !! Jag har nämligen mögelost i kylskåpet och där finns inga spindlar !!! Så det borde ju vara så... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CapsLock 0 Postad 14 April , 2007 Plocka upp en nervgas bomb från botten dom lär ju finnas lite överallt sen är det bara att pilla ut ett litet hål och vips så sitter du i rullstol och spindlarna e veck Senast ändrad av CapsLock | 14 april 2007 | 23:37 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser