Gå till innehåll
fredag 22 november 2024
Snipp

Pris Myra 25 Snipa

Rekommendera Poster

20190504_085313.thumb.jpg.1a0b9f2cb5423fe169cffd978fd165e5.jpgSom topic, vad kan en myra 25 snipa ha för marknadsvärde?

Ser att vanliga modellerna ligger runt 35-60k..

Men, då det inte finns så många av dessa i sniputförande och dom syns för sällan på köp och sälj marknaden, så prissättning inte det lättaste..

Själva båten har toa, dusch med inkopplad värmeväxlare så du kan duscha varmt, kyl / frys + allt som fanns med i standard utförandet av båten.

Ifall jag inte missminner mig, är båten ifrån 69..

Motorn är utbytt emot en pegout xd3, som jag förstått är snarlik Volvo penta, i motorblocket och andra delar.

Så, vad säger ni båtproffs, vad kan en pärla som denna gå för...?:)

Redigerad av Snipp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 timmar sedan skrev Snipp:

Så, vad säger ni båtproffs, vad kan en pärla som denna gå för...?:)

Är absolut inget båtproffs men kallar mig ofta båtidiot 😉.

Jag tror att det med en sån båt gäller att hitta köpare. Hittar man en så är det vad denne är villig att betala som är marknadspriset. Jag tänker att det kanske främst är yngre, mindre bemedlade, som vill ut på sjön. 
Som @Jorgen01 skriver så kan priset vara allt från 0 kr men jag tror inte du ska räkna med uppåt 25.000 utan snarare upp till 10.000 om du har tur.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Testa på 35-40 och hoppas på turen. Har du inte brått så är det inte hela världen att ha kvar den över vintern.. sälj till våren istället

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...