Najnti 0 Postad 8 September , 2020 (redigerade) Hej Jag undrar om någon vet var man kan få tag på dynor till denna Crescent 525? Vore väldigt tacksam om någon känner till var jag kan få tag på dessa? Ett alternativ är kanske att klä om men det kostar väl en hel del. Redigerad 8 September , 2020 av Najnti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 938 Postad 8 September , 2020 3 timmar sedan skrev Najnti: Hej Jag undrar om någon vet var man kan få tag på dynor till denna Crescent 525? Vore väldigt tacksam om någon känner till var jag kan få tag på dessa? Ett alternativ är kanske att klä om men det kostar väl en hel del. Du kan ju kontakta cremo i Småland och fråga vad de ska ha för dynorna. Men blir mycket dyrare att köpa dem från tillverkaren om de nu har dem kvar, än att gå till tapetseraren och få de omklädda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Najnti 0 Postad 8 September , 2020 Hej Tack för tipsen! Ska kolla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bajen 14 Postad 11 September , 2020 (redigerade) Du hittar lika mycket Falukorvsproduktion i Småland som Crescentbåtar. Varberg, Halland är adressen.😁 http://cremo.se/. Redigerad 11 September , 2020 av bajen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Najnti 0 Postad 11 September , 2020 Har pratat med dem men de har inga dynor till en Crescent 525 HT. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser