perlundqvist 0 Postad 8 September , 2020 Hej, Jag håller på och titta på att köpa en Sea Ray 200 eller 220. Har stött på lite olika utföranden och har försökt googla vad skillnaden är emellan dem. Någon som kan hjälpa mig med information om vad som särskiljer en CC (Cuddy Cabin) och en OV (Overnighter)? Tacksam för all hjälp! Mvh Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Adamddd633 5 Postad 10 September , 2020 Jag har en Searay 200 OV, och finns ingen skillnad mellan CC och OV CC verkar dem äldra Searay båtarna heta och OV dem lite nyare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perlundqvist 0 Postad 10 September , 2020 Hej, Tack för svar. Det förklarar ju en del då jag inte ser eller hittar några större skillnader på båtarna. Men vet du även om ruffen/koj är densamma storlektsmässigt på CC och OV? Mvh Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
berkan 4 Postad 13 September , 2020 Hej Kolla länken och klicka in dig på rätt model. RESOURCES https://www.searay.net/net/en/owners.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser