CastorT 1 Postad 31 Augusti , 2020 (redigerade) Hej, Helt ny i detta forum, sökte svar på min undran, men vet inte riktigt vad jag skall söka efter, så fick bli ett nytt inlägg. Lägger med en bild, då jag inte vet hur jag skall beskriva min fråga i text. Det jag undrar är om inte rullen som pil markerad med '1' borde vara där pil markerad '2' visar, när man har max gas? Bakgrund, saknar ca 1000rpm på max gas Redigerad 31 Augusti , 2020 av CastorT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 1 September , 2020 Haka av reglagewiren och vrid så märker du det. Annars har du för stor propeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CastorT 1 Postad 1 September , 2020 2 minutes ago, Jorgen01 said: Haka av reglagewiren och vrid så märker du det. Annars har du för stor propeller. Kommer kolla utan wire. Även, efter haft kontakt med verkstad, insett det kan vara propeller, kommer prova med en pitch 17 mot nuvarande 19 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser