fredde7 7 Postad 30 Augusti , 2020 Hej... Någon som kan rekomendera en duktig möbeltapetserare? Skall klä två båtstolar i skinn eller något som påminner om skinn, samt en båtsoffa, lite kuddar och paneler. Jag finns i Växjö, så hyffsat avstånd vore ju att föredra. men inget måste. Skrovet hade jag tänkt att klä själv, men tar gärna emot alla tips, material? isolering/vaddering? lim? ja alla tips. Likaså Durken(båtgolvet) tar gärna tips där med? Ser något snyggt "skeppsgolv" framför mig....men ska vara vatten fukt tåligt.... Båten är en Draco 200HT helt rent skrov nymålad i mörkblå kulör. Ös på!! Tack Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JamesCook 34 Postad 31 Augusti , 2020 (redigerade) Jag har anlitat Bil och båtinredarna i Motala. Men en del av firman ska finnas i boxholm. Dom klädde om en stol och gjorde nya dynor i ruffen. Prisvärt och bra tycker jag. Redigerad 31 Augusti , 2020 av JamesCook Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser