Mackey 4 487 Postad 30 Augusti , 2020 Jag kan inte få sorteringen att fungera, alla ämnen kommer i samma ordning oavsett vilken sorteringsordning jag väljer. 😒 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 487 Postad 30 Augusti , 2020 Äh, glöm det. Nu funkar det ju att sortera. Då blir man ju istället lite nyfiken på varför det inte funkade tidigare??? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 30 Augusti , 2020 Hej Jag har inget problem med sorteringen. Testade på SeglarSnack. Vad är det som inte fungerar för dig? Lite information om webbläsare etcetera också gärna. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 487 Postad 30 Augusti , 2020 Har bara prövat på en Samsungplatta med den inbyggda webbläsaren. Det som händer är att inget händer. Inläggen kommer i samma ordning oavsett vilken sorteringsordning jag prövar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 31 Augusti , 2020 Hej Bra att det funkar igen. Det kan vara vad som helst på vägen som gör att någon del av JavaScript hindras. En reload eller tömma cache brukar lösa det mesta. Sedan var det stora problem med mycket av internets infrastruktur igår så det kan vara något sådant som stört delar. Huvudsaken är att det fungera! Trevlig måndag! //stavhammar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jag kan inte få sorteringen att fungera, alla ämnen kommer i samma ordning oavsett vilken sorteringsordning jag väljer. 😒
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser