Ankarolina58 0 Postad 26 Augusti , 2020 Glad att jag hittat denna guide Så kul att läsa allt som nöts o blöts💦 Jag vill passa på Att tipsa om en för året nu fb grupp. Den heter segla tillsammans och skulle må bra av nya medlemmar med seglingsintresse. Hoppas ok😎 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peka67 167 Postad 26 Augusti , 2020 (redigerade) 2 timmar sedan skrev Ankarolina58: Glad att jag hittat denna guide Så kul att läsa allt som nöts o blöts💦 Jag vill passa på Att tipsa om en för året nu fb grupp. Den heter segla tillsammans och skulle må bra av nya medlemmar med seglingsintresse. Hoppas ok😎 Först i enlighet med fin tradition, vill jag välkomna dig till maringuiden. Det är nog ingen som tar illa upp, många här på MG är med i flera fb grupper. Sedan finns det några som jag själv, som inte ens har ett fb konto. Ta inte illa upp om du blir ifrågasatt ibland, det händer alla förr eller senare. Berätta gärna om du har seglings erfarenhet eller vilka båtar du seglat, det brukar uppskattas. Redigerad 26 Augusti , 2020 av Peka67 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 463 Postad 27 Augusti , 2020 15 timmar sedan skrev Ankarolina58: Den heter segla tillsammans och skulle må bra av nya medlemmar med seglingsintresse. Men i ärlighetens namn... En grupp med knappt 700 medlemmar och 4 inlägg per vecka är väl bättre att lägga ner och flytta till en större grupp? Sedan verkar ju Segla tillsammans vara inriktad just på att segla tillsammans. Det finns nog plats för denna grupp också. Lite marknadsföring... Citat Kanske är du någon som för det mesta seglar ensam men som vill ha lite mer sällskap på turen? Eller så är ni några som redan seglar tillsammans men som vill segla tillsammans med andra båtar? Någon som vill arrangera en eskader? En jordenruntsegling...? Eller så är du en person som är nyfiken på det där med segling och gärna vill prova?! Berätta lite om dig själv, lägg upp dina önskemål och se vad som händer 😊 Det finns säkert många där ute som känner likadant och skulle vilja uppleva mer tillsammans! Allt är möjligt! Källa: https://www.facebook.com/groups/363939007880534 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ankarolina58 0 Postad 27 Augusti , 2020 Nu förstår jag inte alls dina synpunkter, Mackey. Den gruppen fyller en annan funktion än andra seglargrupper. Många har redan fått nya vänner och hittat varandra tack vare den gruppen. Och mest på västkusten, något vi saknat länge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 463 Postad 27 Augusti , 2020 6 timmar sedan skrev Ankarolina58: Nu förstår jag inte alls dina synpunkter, Mackey. Den gruppen fyller en annan funktion än andra seglargrupper. Många har redan fått nya vänner och hittat varandra tack vare den gruppen. Och mest på västkusten, något vi saknat länge. Jag tycker att det jag skrev var menat som att gruppen har sin plats och funktion... 8 timmar sedan skrev Mackey: Sedan verkar ju Segla tillsammans vara inriktad just på att segla tillsammans. Det finns nog plats för denna grupp också. Lite marknadsföring... ...även om jag inledningsvis var oförstående till ännu en facebookgrupp med svalt intresse och engagemang. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser