Gå till innehåll
onsdag 19 februari 2025
Steffesmat

Beg Segel till Prima Vent 21 foot önskas

Rekommendera Poster

1 timme sedan skrev Primvent021:

Jaa jag har lite prutmån med i priset och jag kan slänga in resten av båten om nu någon skulle önska den haha.

Vilken summa tycker du är rimlig? Om intresse finns och skrotning blir aktuell så kan du definitivt få plocka andra delar som kan vara intressanta från båten också. 

Vad jag menar är att nu på hösten får man ge 5.000 kr för en helt OK och komplett segelbåt.

Nä, behöver inga delar, och har inte ens en PrimVent, men tack ändå - men 500-1000 kr är max jag skulle betala per styck för segel för egen del, om de är gamla och håller ihop och har någon typ av form. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 timme sedan skrev Peter_K:

Vad jag menar är att nu på hösten får man ge 5.000 kr för en helt OK och komplett segelbåt.

Nä, behöver inga delar, och har inte ens en PrimVent, men tack ändå - men 500-1000 kr är max jag skulle betala per styck för segel för egen del, om de är gamla och håller ihop och har någon typ av form. 

Okej, nu va ju Steffesmat intreserad av nya segel och inte en ny båt. Det är ju ett gissel att bli av med den båten man har också, särskilt om den inte har segel eller motor. Jag blev förvirrad av ditt svar, trodde du va köparen med tanke på det du skrev.

Steffesmat: Om du önskar köpa segel och delar så har du några dagar på dig innan jag beslutar om skrotning eller ej. Ifall jag betalar för uppställning över vintern så kommer jag inte vilja sälja seglen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2020-09-03 vid 12:57 skrev Primvent021:

Okej, nu va ju Steffesmat intreserad av nya segel och inte en ny båt. Det är ju ett gissel att bli av med den båten man har också, särskilt om den inte har segel eller motor. Jag blev förvirrad av ditt svar, trodde du va köparen med tanke på det du skrev.

Steffesmat: Om du önskar köpa segel och delar så har du några dagar på dig innan jag beslutar om skrotning eller ej. Ifall jag betalar för uppställning över vintern så kommer jag inte vilja sälja seglen

Hej! Intresserad av seglen ifall du skrotar båten! Hör av dig i så fall!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...