PeterInnala 0 Postad 20 Augusti , 2020 Har en Johnson 25 hk fyrtakt 2005. Fått till mig att den är exakt likadan som Suzuki. Det verkar stämma då jag behöver reservdel. Nån som vet mer om detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 20 Augusti , 2020 De större Johnson var Suzuki. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterInnala 0 Postad 20 Augusti , 2020 ok tack. Verkar dock inte vara mycket som skiljer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Craycoat 130 Postad 20 Augusti , 2020 Det kan mycket väl vara en Suzuki. Jag har en vän som har en evinrude 25hk från samma årgång och det är helt klart en Suzuki. Förmodligen har omc tecknat avtal med Suzuki på dessa motorer och dekaltrimmat dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterInnala 0 Postad 20 Augusti , 2020 Ja den enda skillnad jag kan se är att min är vit och att det står Johnson på kåpan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Craycoat 130 Postad 21 Augusti , 2020 I så fall är det en Suzuki. Kolla partslist på brownspoint och se hur Suzuki df25 från 2005 verkar stämma med din motor. Risken är väl att Suzuki har sålt en äldre modell till Jonsson än vad de själva sålde 2005. Så det kanske är bättre att kolla på några årtal tidigare!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeterInnala 0 Postad 21 Augusti , 2020 4 timmar sedan skrev Craycoat: I så fall är det en Suzuki. Kolla partslist på brownspoint och se hur Suzuki df25 från 2005 verkar stämma med din motor. Risken är väl att Suzuki har sålt en äldre modell till Jonsson än vad de själva sålde 2005. Så det kanske är bättre att kolla på några årtal tidigare!? Tackar , skall kolla lite mer, men är nog rätt säker nu på att det är en Suzuki. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser