nekhde 1 Postad 20 Augusti , 2020 Spoiler Har denna knapp till höger om ratten på min Aquador 23 HT från 2006, men kan inte lista ut vad den styr. Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 539 Postad 21 Augusti , 2020 Kan det vara till fjärrkontrollen för ankarspelet? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nekhde 1 Postad 21 Augusti , 2020 Hade också gissat på det, men fjärren fungerar oavsett läge på knappen. Kanske felkopplade? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 21 Augusti , 2020 Något ljudtekniskt, ipod? Gissar vilt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 831 Postad 21 Augusti , 2020 Jag har sett en sådan på an annan Aquador, den gav spänning till både ankarspelets kontaktor och fjärrkontrollsmottagare. Jag hjälpe nämligen en tillfällig båtgranne som fått trassel på ankarlinan, och då var man tvungen att manövrera denna strömbrytaren för att det öht skulle funka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nekhde 1 Postad 21 Augusti , 2020 Tack för svaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser