Jonberg 0 Postad 18 Augusti , 2020 Heisann. Är det möjligt att installera toa i en Ryds 23 dc? Mvh Jon Berg Norge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JamesCook 34 Postad 18 Augusti , 2020 Klart att det går med en vattentoa med tank men det måste ju vara betydligt enklare och billigare med en porta-potti typ Biltema kemtoa Oavsett så antar jag att du tänker dig ha den under den dynan i kabinen som man lägger i för att få en dubbelsäng? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eile 74 Postad 18 Augusti , 2020 Eller biltema sniklösning deras 12 liter spann och deras lite kraftigare avfallspåsar några i varandra och när behov avslutats viks ner i nästa eller läggs i en annan spann med tätslutande lock och slängs när man är i land. Deras spannar håller att sitta på men trevligast är såklart att man ändrar om en av tofterna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freez 126 Postad 19 Augusti , 2020 Jag har en toa i min Ryds 23:a och utifrån hur den är installerad borde det vara fullt möjligt men det är nog en rätt stor arbetsinsats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonberg 0 Postad 19 Augusti , 2020 18 minuter sedan skrev Freez: Jag har en toa i min Ryds 23:a och utifrån hur den är installerad borde det vara fullt möjligt men det är nog en rätt stor arbetsinsats. Takk for svar! Hvilken årsmodell har du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser