Becker27ostersund 0 Postad 11 Augusti , 2020 Någon som vet tillverkare på toa som sitta i en Becker 27 från början? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 226 Postad 11 Augusti , 2020 (redigerade) Becker 27 är självbyggen, så... den toan som byggaren köpte och monterade. Redigerad 11 Augusti , 2020 av Peter_K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 11 Augusti , 2020 4 timmar sedan skrev Peter_K: Becker 27 är självbyggen, så... den toan som byggaren köpte och monterade. På Sailguide sägs det att båten såldes som 3/4-fabrikat och som färdigbyggd. Jag vet inte vad som är rätt, men jag hade för mig att den fanns som färdigbyggd så jag kollade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 226 Postad 11 Augusti , 2020 1 timme sedan skrev Mackey: På Sailguide sägs det att båten såldes som 3/4-fabrikat och som färdigbyggd. Jag vet inte vad som är rätt, men jag hade för mig att den fanns som färdigbyggd så jag kollade. Jaha? Jag var helt säker på att de var självbyggen. Minns att grannen hade en de byggt när jag var liten. Oavsett, det var väl PAR-toaletter eller RM69 som gällde på den tiden, dvs typ Jabsco? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser