575 0 Postad 26 Juli , 2020 Har en honda bf90 där lampan för olja lyser grönt på reglaget trots att det finns olja i motorn när jag kollar stickan för oljenivån, varför? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 513 Postad 26 Juli , 2020 (redigerade) Har en 8 hk Honda med några år på nacken och på den betyder det att oljetrycket är ok. PS Välkommen till MG! Redigerad 26 Juli , 2020 av ChristerN Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
575 0 Postad 26 Juli , 2020 Tack och tack för snabbt svar 🙂 då borde det kunna betyda det på min oxå då kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zwen 280 Postad 27 Juli , 2020 Lampor som lyser grönt brukar oftast innebära lugnande besked. De som lyser gult, och i synnerhet rött, bör man dock se upp med🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
morrekuling 0 Postad 27 Juli , 2020 Stämmer bra! Grönt = ok. En fråga när jag har en 90 ägare på tråden... om du kör framåt på tomgång, minsta hastighet vibrerar din motor då? När man sedan gasar liiite så försvinner det... skulle du också kunna kolla om du känner vibrationer runt 3200 varv och sedan när du accelererar upp till 3900 varv typ. Tycker jag känner lite vibrationer och undrar om det är normalt. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
575 0 Postad 27 Juli , 2020 Har precis monterat min så har bara provkört den 1 gång, men visst kanske den durrar lite grann. Kan försöka återkomma när jag har testat mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
morrekuling 0 Postad 27 Juli , 2020 Tusen tack. Durrar var en bra beskrivning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser