jojosurf 4 Postad 21 Juli , 2020 På en PDF heter det "löpare i likrännan". (Kolla bifogat). När jag ska söka på hemsida så vill jag hitta det för att köpa men hittar inget. Tacksam få annat sökord eller länken där jag kan köpa, gärna butik i Stockholm. Eller ännu bättre annat tips som är enkelt att få upp masten. 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Larsakelarsson 32 Postad 21 Juli , 2020 Travare kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Medoch 48 Postad 21 Juli , 2020 Den gör du själv med en travare köp en stor travare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 21 Juli , 2020 Har läst att ett vanligt dörrgångjärn kan fungera. Jag gjorde en av en järnten (foten till en marschallhållare) och en bit rör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ABC 478 Postad 21 Juli , 2020 Här har du en video från hamnen.se på en annan teknik som fungerar bra. Du kan hopa in 3:30 i filmen om du inte orkar se introt. Dom använder ett band till lyftet som fungerar bra. Det finns mer tips också för den som är lite ovan. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser