Eustace 0 Postad 11 Juli , 2020 Hej. Seglar normalt men kanske har ryggen snart fått sista ordet. Jag önskar en motorbåt 30-34 fot, som beter sig lugnt, skär gärna genom sjön, som mår bra i lägre farter, dvs bränslesnål. Gillar Nimbus nya coupé-serie men har inte miljonerna. /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Omikron1 1 Postad 11 Juli , 2020 Viknes gör liknande båtar, de är inte helt gratis heller dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StyrmanKarlsson 175 Postad 11 Juli , 2020 Motorseglare typ Nauticat så kan du segla när förhållandena är på topp och lusten faller på. Annars är jag svag för Trawlers typ Grand Banks men det finns kanske inte jättemycket att välja på i det storleksspannet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 11 Juli , 2020 Haver en Caravelle 33 som jag kört några år http://lasselundell.se/caravelle.html Bla. Göta kanal, Arvika, Dalslands kanal, Norge, Danmark, mm. Lättdrivet skrov Finns på Blocket från 90000 Skr Bilden min Caravelle utan akterruff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser