Gäst Johan Postad 8 April , 2003 Jag skulle vilja få reda på hur man bygger om en gammal Vega vad gäller ruffluckan, fönster, storskotet etc. Lite vilda idéer för en båt som är i grunden helt OK men kan se lite väl 70-tal ut. Tips även till förhöjand utrustning. Tacksam för svar, segla lugnt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ola Hioorth Postad 10 April , 2003 Hej! På dina frågor har jag inga synpunkter men jag skulle oxo bygga om min men så sålde jag den. Jag började med att tillverka ett häckroder som nu ligger till ingen nytta. Det är kanske något som skulle komma dig till pass?? MVH Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ola Hiorth Postad 10 April , 2003 Hej! På dina frågor har jag inga synpunkter men jag skulle oxo bygga om min men så sålde jag den. Jag började med att tillverka ett häckroder som nu ligger till ingen nytta. Det är kanske något som skulle komma dig till pass?? MVH Ola Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Alberto de Castro Postad 1 Augusti , 2005 Jag har sett en fantastisk ombyggd fräsch Vega, som gick knappt att känna igen. Den har bryggplats in i Hässelbysstrands Båtklubb (HSBK). Den är värd ett besök! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonek 0 Postad 5 Augusti , 2005 Din båt blir precis som Ole´s båt i SOS Sällskapsresan, en modifierad Vega... Förlåt, men det var faktiskt det första jag tänkte på när jag såg inlägget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser