bo_man 11 Postad 8 Juli , 2020 Jag har ett par "fästen" i båten som kanske någon vet vad de är till för eller varit till för? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 832 Postad 8 Juli , 2020 Det är fästen till spännband. Sedan kan man ju undra vad förre ägaren(?) använde dessa till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 515 Postad 8 Juli , 2020 20 minuter sedan skrev Georg_Ohm: Det är fästen till spännband. Sedan kan man ju undra vad förre ägaren(?) använde dessa till. Extra batterier kanske? Dessa fästen för spännband finns med när man köper vissa batterilådor för att man ska kunna spänna fast lådan. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 8 Juli , 2020 är det inne i båten eller i sittbrunen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bo_man 11 Postad 8 Juli , 2020 57 minuter sedan skrev Georg_Ohm: Det är fästen till spännband. Sedan kan man ju undra vad förre ägaren(?) använde dessa till. Tack då behlver jag inte undra längre . Då gissar jag att han hållit Pottin på plats. Trodde de kunde varit till något annat än spännband. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bo_man 11 Postad 8 Juli , 2020 15 minuter sedan skrev toaen: är det inne i båten eller i sittbrunen? "Inne" i båten (flipper 575) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bo_man 11 Postad 8 Juli , 2020 44 minuter sedan skrev ChristerN: Extra batterier kanske? Dessa fästen för spännband finns med när man köper vissa batterilådor för att man ska kunna spänna fast lådan. Ja, nu när du säger det så är det nog samma fästen på till batterierna. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser