chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 Hur gör man för att trimma en båtmotor? : ) lite sugen på att testa det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hk1971j 2 Postad 30 Juni , 2005 Vad för motor? Utombordare, inombordare, diesel, bensin? Ett sätt att få ut mer fart är väl att kolla på annan propeller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 Det är en johnsson40 hk med bensin! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 du intressant fråga bara , vilken årsmodell är det ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Classe2000 0 Postad 30 Juni , 2005 byt propeller.... Eller köp ny större motor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 jag sa intressant fråga :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 okej det e en 94 ! vad ska man ha för propeler då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 Är det en Johnson VRO motor ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 Japp tror det iaf! ? vad menas med vro? int så kunnig än: P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 Det menas att det är en oljepump som blandar oljan och bensinen. du har en separat oljetank antar jag ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 Japp det har jag! men hur kan man trimma motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 Då har jag en precis likadan motor ! jag är inget proffs på det där med trimmningen det för du ta med nogån annan .) men är det en sådan motor på bilden till höger du har ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 ja typ en sån! är det oxå en 94? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 japp ! men den är ny polerad o vaxad nu då den ser lite fräscare ut nu ;D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 haha okej hur länge har du haft den? nått som har krånglat? bränslefiltret tror jag det heter har läkt på min :S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 jag har haft den i ett år nu ung. inget särskilt problem vad jag minns !. den går som en klocka tyst o fint i alla fall :-) Men nu är det nogåt med att den övervarvar på full gas men tror att jag har för liten propeller . jag har en propulse ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 okej vad har du för båt då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 Har du msn ? smidigare att snacka där. //Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chievo85 0 Postad 30 Juni , 2005 japp chievo85@hotmail.com men jag sitter på jobbet :S inte så poppis i va på msn här! men ikväll kanske du är inne!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 30 Juni , 2005 jadå jag är inne .. hörs ! // Henke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser