christopheri 9 Postad 30 Juni , 2005 Hej är det ngn som vet ngt bra ställe man kan köpa sig en sjysst våtdräkt? Sjysst våtdräkt= inte b&w:s våtdräkter utn gärna kända märken. Helst i Gbg området /Christopher Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crosswave 0 Postad 30 Juni , 2005 Jag har nyss köp 2 nya våtdräkter, Köpte dem på Stadium dom är av märket WARP har funkat skitbra. Dem utan armar och ben kostade ca 600kr och helkropps dräkt kostade ca 900kr! Ha en våt sommar :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 30 Juni , 2005 Skall du ha en kvalitetsdräkt avsedd för vattensporter tycker jag att du skall bege dig till surfers paradise i varberg. Det är stor skillnad på dräkter vad gäller limmning och sömmar. www.surfersparadise.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 30 Juni , 2005 Man tackar. skall kolla på båda. Även jag önskar er en blöt sommar :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser