Sveaneptun 1 Postad 3 Juli , 2020 Tjena grabbar och tjejer har nu precis införskaffat mig en ny propeller från mercery och fick en ny typ av klickbricka som jag inte sett tidigare. jag lyckas inte få den klicka som tidigare brickor gjort... Ska jag vända den om för det känns inte som att den kan "klicka" nu Mvh Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanFalk1 1 Postad 3 Juli , 2020 Återkommer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 3 Juli , 2020 Har inte sett den modellen förr, men är inte tanken att du skall böja upp de två "flärparna" mot muttern för att låsa den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 3 Juli , 2020 4 minuter sedan skrev rejas: Har inte sett den modellen förr, men är inte tanken att du skall böja upp de två "flärparna" mot muttern för att låsa den? Ja, absolut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 3 Juli , 2020 Haft likadan. Böj upp flärparna och kör... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sveaneptun 1 Postad 3 Juli , 2020 Okej tacksam för svar 👌 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser