Thule 9 Postad 14 September , 2020 Slutar fortfarande inte förvånas av oviljan att vilja hjälpa sina kunder. Tex går det inte längre att ta direktkontakt med yamarin utan du är tvingad att gå via en återförsäljare som efter du gjort slutbetalning tappar allt intresse och förser med b-s svar som ovan. Sjukt trött på detta - funderar på om man kan anmäla till arn eller liknande? Men som sagt bara tanken på att lämna in och demontera hela motorn avskräcker med tanke på service nivå hittills. Tänker att om motorn inte tar nån skada så får det vara.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulinS 6 Postad 14 September , 2020 Lite så är det. Ny fin kvalitetsmotor som byggts under bra förhållande ska slaktas ner för egentligen ett skönhetsfel, lite avskräckande ja. Upplagt för framtida problem, även om det är en duktig mekaniker som skruvar så är som sagt oskruvat bäst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulinS 6 Postad 3 November , 2020 Gällande nötning på motor så är detta inte alls normalt. Ser man detta på sin motor ska detta anmärkas till åf. De ska bilddokumentera och skicka till yamaha skandinavien som i sin tur skickar vidare fallen till fabriken. Det finns ingen åtgärd för detta just nu men förhoppningsvis framöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thule 9 Postad 23 Augusti , 2021 Vill bara uppdatera er på grande finalen i denna evighetsfråga- nu har Yamaha körfakta 2021 skrivit ner toppfarten på cross 62 till rättvisande 😀 Envishet vinner och tack till Yamaha som faktiskt kom och testade båten 👍 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser