Johnny_o 1 Postad 28 Juni , 2020 Har en Mercury där ett "stag" hoppar loss när jag gasar, staget är markerat på bilden med orange ring och där det hoppar ur är markerat med grönt. Är det någon som vet hur man åtgärdar detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 28 Juni , 2020 Årsmodell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johnny_o 1 Postad 28 Juni , 2020 1 minut sedan skrev guestsson: Årsmodell? Det vet jag inte riktigt tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 28 Juni , 2020 Leta upp motorn på boats.net och kolla om du kan se om något fattas. Om du klickar på reservdelen så ser du foto, annars googla reservdelsnummer så går det oftast att hitta fotografier att jämföra med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eile 74 Postad 28 Juni , 2020 (redigerade) såg fel Redigerad 28 Juni , 2020 av Eile Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonte26 0 Postad 4 Juli , 2020 Hej! Hade liknande problem på min . Jag hade sönder plastbusningen som ska sitta i godset och hålla fast stänger. Ser inte om busningen saknas på din bild. Min var art nr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonte26 0 Postad 4 Juli , 2020 Det sitter en sådan i andra änden på ditt drag ser jag . Kolla om det sitter en sådan i hålet där den lossnar. Fast ser faktiskt ut som om det sitter en i andra också när jag kollar noga. Då vet jag tyvärr inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser