vipergtsr77 0 Postad 26 Juni , 2020 Någon som har installations beskrivningen till defa cargard BoatGard 200 S? Köpte en båt med enbart en fjärr och ingen kod.. så jag vill ta bort innan det racklar. eller nån som har en beskrivning hur man gör? mvh johan piteå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 10 Augusti , 2021 Jag behöver också veta , mitt har börjat strula Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vipergtsr77 0 Postad 10 Augusti , 2021 min lokala bilel firma tog bort det.. men om du mailar carguard så får du ett schema hur man tar bort det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 11 Augusti , 2021 Fick tyvärr detta svar av DEFA "Enligt gällande bestämmelser (Stöldskyddsföreningen) så får vi tyvärr inte dela kopplingsscheman och instruktioner för montering/demontering annat än till installatörer. Kontakta en larmfirma eller marina för demontering." Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vipergtsr77 0 Postad 11 Augusti , 2021 nog ha kopplingsschema på ett mail..kollar det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 12 Augusti , 2021 Jag håller tummarna ! / Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 21 Augusti , 2021 Har du hittat något kopplingsschema ? / Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vipergtsr77 0 Postad 22 Augusti , 2021 tyvärr hade kastat mailet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vipergtsr77 0 Postad 22 Augusti , 2021 (redigerade) hittade den! skickade den på pm så hör av dig om du inte har fått den Redigerad 22 Augusti , 2021 av vipergtsr77 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bkr435 0 Postad 11 Maj , 2022 Du har inte möjlighet att skicka den till mig också? jag har bara en fjärr och ingen kod så jag är lite rädd att den ska lägga av. tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 11 Maj , 2022 bkr435 du har pm 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LolloiSave 0 Postad 19 Maj , 2022 (redigerade) Hej Putte1h Jag har samma problem med min nyinköpta båt (Yamaha 2003), skulle jag också kunna få kopplings schemat för bortkoppling av larmet? mvh Redigerad 19 Maj , 2022 av LolloiSave Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 19 Maj , 2022 LolloiSave , du har ett pm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JEhrling 0 Postad 23 Maj , 2022 Hej Putte1h Här är en till med samma problem och vill koppla bort, skulle man kunna få kopplings schemat? Vore mycket tacksam :-) Mvh/Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 23 Maj , 2022 Du har PM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pegni 0 Postad 6 Juli , 2022 Hej Putte1h Här är en till med samma problem och vill koppla bort, skulle man kunna få kopplings schemat? Vore mycket tacksam :-) /Petter-Magni Newman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 7 Juli , 2022 Du har PM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JS1 0 Postad 26 Juli , 2022 Hej Ytterligare en till med samma problem. Vore väldigt tacksam om jag kan få ett kopplingsschema. Mvh Johan Sahlin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 369 Postad 26 Juli , 2022 Men för helsike, lägg ut det här så alla kan se i stället för detta ständiga frågande och mejlande för alla som vill veta. Uppenbarligen finns det ett stort intresse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Putte1h 1 Postad 26 Juli , 2022 Kopplingsschema !!!! Boatgard 200S mont Engelsk.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marstrand13 0 Postad 27 April , 2023 (redigerade) On 8/22/2021 at 8:59 PM, vipergtsr77 said: hittade den! skickade den på pm så hör av dig om du inte har fått den Redigerad 27 April , 2023 av Marstrand13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 369 Postad 27 April , 2023 2 minuter sedan skrev Marstrand13: Hej! har du möjlighet att även skicka den till mig? ytterst tacksam, Den ligger ju redo att laddas ner i inlägget före ditt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 161 Postad 27 April , 2023 Pålitligt folk😇 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snurre92 1 Postad 3 April , 2024 Har någon kvar kopplingschemat? Har en kontroll som fungerar nu och den är ihoptejpad och ingen kod till panelen :( Livrädd för att den ska sluta fungera. Så vill hellre slita ut skiten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 369 Postad 3 April , 2024 13 minuter sedan skrev snurre92: Har någon kvar kopplingschemat? Har en kontroll som fungerar nu och den är ihoptejpad och ingen kod till panelen Livrädd för att den ska sluta fungera. Så vill hellre slita ut skiten. 2022-07-26 vid 22:00 skrev Putte1h: Kopplingsschema !!!! Boatgard 200S mont Engelsk.pdf 163 kB · 42 downloads Bara att klicka på länken ju. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snurre92 1 Postad 3 April , 2024 29 minuter sedan skrev raol: Bara att klicka på länken ju. Funkade inte för mig via telefon. Men nu gick det. Tack snälla 👍 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser