Erik_Su 0 Postad 22 Juni , 2020 Är det någon som vet vad detta är för båtmärke/modell? Mvh Erik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Faderullan 718 Postad 22 Juni , 2020 Är det inte en logga på dörren? Får den inte uppförstorad bra nog på plattan. Karl....marine eller något åt det hållet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Erik_Su 0 Postad 22 Juni , 2020 Har googlat alla variationer på Karl* jag kunnat komma på (Karlskrona stör en del här). Börjar övertyga mig själv att det står "Karlgrundet" på loggan, men det har inte hjälpt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 25 Juni , 2020 Ser ju mera ut som om någon har försökt att bygga en egen Buster men inte lyckats så bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 25 Juni , 2020 Fendrarna runtom ger associationer till gamla radiobilar på tivolin..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Erik_Su 0 Postad 25 Juni , 2020 Har kommit fram till att det nog är en Karlgrenare som byggs av en man nere i Mariestad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 25 Juni , 2020 18 minuter sedan skrev Erik_Su: Har kommit fram till att det nog är en Karlgrenare som byggs av en man nere i Mariestad. Låter väldigt trolig. Han har godkännande av Transportstyrelsen för bygge av båt, TS Fiskesnacks forum i ämnet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 26 Juni , 2020 20 timmar sedan skrev Kane: Låter väldigt trolig. Han har godkännande av Transportstyrelsen för bygge av båt, TS Fiskesnacks forum i ämnet Undrar vad Buster tycker om det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M__G 320 Postad 26 Juni , 2020 Vilken märklig båt. Och topplanternan sitter så lågt att den skyms i vissa vinklar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 372 Postad 26 Juni , 2020 Förutom missen med lanternan tycker jag den ser väldigt smart och smidig ut. Extremt väldisponerat utrymme i en så liten båt. Ser ut att bara vara knappt fem meter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Erik_Su 0 Postad 26 Juni , 2020 Jo, jag är totalt förälskad i den just f a den verkar så genomtänkt. Ful som stryk, men ändå... så himla perfekt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser