Perkasv 1 Postad 21 Juni , 2020 Jag skull göra ordning min gamla snurra en everude 4hk 2 takt års modell tror runt slutet av 70-talet början av 80- talet. Gick en plast detaljen sönder undrar vad den heter och vad den är till för? Mvh Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perrr 22 Postad 21 Juni , 2020 dono, gick till något reglage? växelhus, gasreglage..?? lite superlim, samt potatismjöl, kanske den är hel igen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 487 Postad 21 Juni , 2020 Googla "OMC 0323327" Inga jättepengar att köpa ny, men kan gå att limma med Loctite plastlim, ca 70 kr på Jula t.ex. Var noga med rengöring innan och att använda aktivatorn. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perkasv 1 Postad 25 Juni , 2020 Tack för snabba svar 😀👍🏻 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 837 Postad 25 Juni , 2020 Superlim, cyanakrylatlim, kan fungera, men många olika plaster är rätt så feta och då är det svårt att limma. Superlim och potatismjöl har jag inte testat. Däremot superlim med bakpulver, jäklar vad det fäster och fyller ut. Men ångorna svider elakt i ögonen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Perkasv 1 Postad 25 Juni , 2020 Gick inte så bra att limma fick inte riktigt ihop det. Beställde en ny idag istället. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 837 Postad 25 Juni , 2020 1 timme sedan skrev Perkasv: Gick inte så bra att limma fick inte riktigt ihop det. Beställde en ny idag istället. Klart bättre, sannolikt hade limfogen brustit den dagen du minst önskade det, och då ute till sjöss och inte i hamn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser