oyster 14 Postad 15 Juni , 2020 Hej, Ska montera lite nya instrument i båten och har då en del nya urtag som måste göras och gamla hål täckas. Tänker mig en tunnare täckskiva som skruvas fast, vit eller svart plast alt. aluminium. Någon som har något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 15 Juni , 2020 Narvad svart ABS. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oyster 14 Postad 15 Juni , 2020 Ja, det kan vara nåt! Kan även tänka mig slät ABS. Något tips på var man köpa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 15 Juni , 2020 Så här såg en av panelerna ut i min förra båt med narvad ABS. Köpte på Akriform i Sollentuna. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oyster 14 Postad 1 Juli , 2020 Stocksundet byggsystem har också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 2 Juli , 2020 2020-06-15 vid 22:23 skrev Kane: Så här såg en av panelerna ut i min förra båt med narvad ABS. Köpte på Akriform i Sollentuna. Den lilla lampan längst ner "water in bilge" skall jag apa efter. Har du ett akustiskt larm kopplad till den också? Det räcker iofs att lampan tänds. Oavsett är det en lysande idé! 😀 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 2 Juli , 2020 2 minuter sedan skrev McLasse: Den lilla lampan längst ner "water in bilge" skall jag apa efter. Har du ett akustiskt larm kopplad till den också? Nej, bara visuellt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Popupgbg 2 Postad 9 Oktober , 2020 2020-06-15 vid 22:23 skrev Kane: Så här såg en av panelerna ut i min förra båt med narvad ABS. Köpte på Akriform i Sollentuna. Knapparna, är de original eller lyckades du hitta dessa med frästa symboler? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser