skotten1 1 Postad 14 Juni , 2020 Hej ' är det någon som vet något om Wilhelmssons båtbyggeri i Henån .. gissar 70/80 talet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 15 Juni , 2020 Kommer jag ihåg rätt byggde dom Zefyr 700 snipan. Min bror fick dom att modifiera en till fiskebåt, den lånade jag en semester. http://lasselundell.se/fiske.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
skotten1 1 Postad 17 Juni , 2020 har hittat Stig Williamsson som han hette men inte fått tag på honom,, Gissar att det är Svenungsen som ritat även denna fantastiska snipa. Båten sägs ha byggts på Lunden i Henån, Stig hade senare Orust Marincenter i hamnen om alla uppgifter stämmer jag fått fram. Väntar på svar från Stig.. återkommer i ämnet. de e iaf en jäkla fin snipa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 17 Juni , 2020 12 minuter sedan skrev skotten1: har hittat Stig Williamsson som han hette men inte fått tag på honom,, Gissar att det är Svenungsen som ritat även denna fantastiska snipa. Båten sägs ha byggts på Lunden i Henån, Stig hade senare Orust Marincenter i hamnen om alla uppgifter stämmer jag fått fram. Väntar på svar från Stig.. återkommer i ämnet. de e iaf en jäkla fin snipa. Men du har väl kvar din Monark 600? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser