Gå till innehåll
fredag 15 november 2024
JonnyN

Vakumförpackinig

Rekommendera Poster

Hej Jag har försökt hitta en enkel vakumförpackningsmaskin 220V som man kan ta med till olika fiskeplatser / orter. Är det någon som har bra tips? Eller måste jag konstruera en själv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

hej ta lagom med fisk så behöver du ingen vakum maskin :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

God morgon! Vakumförpackningsanläggningen har man väl för att behålla den fina kvalitén, eller? Jag har en Foodsawer, (tror jag stavas). Den har jag brukat nu i 5 år. Den var ganska dyr och det är svårt att få tag påsmaterial. Annars är den toppen, tar liten plats och så vidare. Sök på nätet ifall du inte vill åka till Finland, där den säljs. /skitfiske på er/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst fisken

åk till mcdonalds där kan du få krossat is för en bilig pening då har du bra och välkyld fisk när du kommer hem och du kan kyla öl oxå. eller prata med nån yrkesfiskare i närheten dom har ju ismaskiner

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej igen! Is för kylning har väl alla med sig, eller?. Frågan gällde väl fortarande vakumförpackning och då har vi väl fått upp fisken, rensat den men inte vill eller kan äta upp den omgående? /Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst fisken

köp en frys och ha hemma det har dom flesta :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fans hand-vakumpumpar för några år sedan. Någon som vet var man kan få tag på en sådan idag?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...