Martin76 37 Postad 13 Juni , 2020 Jag är spekulant på begagnad utombordare 5hk. Ca 10 år gammal. I princip bara inkörd första säsongen sedan inomhusförvarad. Vad bör man se över och eventuellt byta innan man använder den i sommar? Räcker det att byta olja och sedan lämna in och göra en ordentlig genomgång till hösten, jag räknar inte med att kunna få en sådan gjord nu innan sommaren men skulle behöva använda den redan nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andersbe 1 Postad 13 Juni , 2020 Impeller, gummi hårdnar med tiden, olja växelhuset, tändstiften Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guestsson 485 Postad 13 Juni , 2020 (redigerade) Tändstiften tycker jag du kan behålla, men byta impeller och olja i växelhus skulle också jag göra. En så här liten motor är busenkel att höstserva själv. Redigerad 13 Juni , 2020 av guestsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin76 37 Postad 13 Juni , 2020 Tack för input. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser