Hagman1000 1 Postad 9 Juni , 2020 (redigerade) Jag har nyss köpt en princess 360 som är en 95-a och jag undrar om bränsletankarna är rostfria original. Eftersom han som jag köpte båten av hade ingen aning om dom var rostfria. Redigerad 9 Juni , 2020 av Hagman1000 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 9 Juni , 2020 Troligen inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stalbat 0 Postad 30 Juni , 2020 Går det att se tankarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 157 Postad 30 Juni , 2020 Testa med en magnet. Rostfritt är inte magnetisk, i vissa fall svagt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 513 Postad 30 Juni , 2020 1 timme sedan skrev Hybro: Testa med en magnet. Rostfritt är inte magnetisk, i vissa fall svagt. Fast om alternativet är att tankarna är i aluminium så hjälper inte magneten... 😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 8 Juli , 2020 Jag har ingen aning om tankarna men undrar hur du tycker att båten är? Funderar på att köpa en nämligen. Men Forbina, Nord West, Nimbus och Storebror har ju liknade modeller. Vore kul att höra lite om vad du tycker om din båt. Om det är ok att kapa tråden. 😀 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser