ronnybergh 0 Postad 28 Juni , 2005 Var får jag tag på en matarpump till min gamla MD21:a ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 28 Juni , 2005 Hej! Försök på L S Karlsson i Göteborg, men du får någ faxa till dom. För lika säkert som att dom har det du söker lika säkert är att dom svarar inte på tfn./ lycka till/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne77 0 Postad 28 Juni , 2005 Hej Hade samma problem med att min matarpump gick sönder till min MD32A. Satte dit en vanlig pumpblåsa som man har på utombordare till bränsleslangen. Det funkar minst lika bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 28 Juni , 2005 Troligen mycket snabbare att få fram bränsle när man kör torrt. Smart lösning. Själv har jag blåst i tanken då vår pump hade givit upp. Betydligt obekvämare att hänga utanför relingen och blåsa in i tankhålet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mimmififfi 0 Postad 4 Februari , 2006 Köp en elpump på mekonommen ca 800kr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 5 Februari , 2006 http://www.rodahl.se/ Hjälpte mej när jag hade fel på min. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser