Bayliner-285 0 Postad 3 Juni , 2020 Hej, Jag skulle behöva få tag i ett Garmin Bluechart Data Card med sjökort för västkusten. Dessa äldre kort säljs inte längre men skulle behöva ett till en äldre GPS som jag inte vill byta ut. Någon som vet var man kan få tag på det? Har kort för Östkusten ifall någon vill byta. Tacksam för hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jipe1970 0 Postad 4 Juni , 2020 Jag har ett Garmin Bluechart G1 som täcker Oslo-Göteborg till salu. Det heter MEU042R Hör av dig på jipe1970@gmail.com om du vill köpa det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaojje 57 Postad 6 Juni , 2020 Ett sånt här? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rodpekan 0 Postad 20 Juli , 2021 2020-06-03 vid 06:30 skrev Bayliner-285: Hej, Jag skulle behöva få tag i ett Garmin Bluechart Data Card med sjökort för västkusten. Dessa äldre kort säljs inte längre men skulle behöva ett till en äldre GPS som jag inte vill byta ut. Någon som vet var man kan få tag på det? Har kort för Östkusten ifall någon vill byta. Tacksam för hjälp! Hej. Jag har ett som jag gärna byter med dig. Vad heter ditt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Telemarkarn 0 Postad 27 Juli , 2023 Hej Finns detta kvar? Meu042r skulle behöva ett sådant Mvh roger.rask@gmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser