bahh 0 Postad 31 Maj , 2020 Hej! Precis blivit lycklig ägare till en Buster X årsmodell 2014 och då tidigare ägare förvarat i garage mellan turerna och jag tänkt ha båten i plurret 5-6 månader om året tänkte jag i införskaffa ett båtöverdrag för att skydda dynor etc. Vad finns det för prisvärda som duger? Jag har sett både på biltema och Jula, men tveksamt om passar över pulpeterna? kom gärna med tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Garpen61 12 Postad 1 Juni , 2020 Kolla om du kan hitta ett grillöverdrag som passar någorlunda, det pallar ju UV strålning ganska bra... Kanske inte det snyggaste, men stort utbud. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bahh 0 Postad 1 Juni , 2020 12 timmar sedan skrev Garpen61: Kolla om du kan hitta ett grillöverdrag som passar någorlunda, det pallar ju UV strålning ganska bra... Kanske inte det snyggaste, men stort utbud. Är dom inte lite för små? /Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Garpen61 12 Postad 2 Juni , 2020 Det finns grillar som är stora som kyrko-orglar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser