springer 1 Postad 28 Maj , 2020 Någon som vet någon hemsida där det går att se priser och beställa Yamaha original propeller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 28 Maj , 2020 Hej. Pröva drev.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 28 Maj , 2020 Jag har bara hittat utomlands. Vad skall du ha för propeller? Holland USA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
springer 1 Postad 29 Maj , 2020 Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pilletant447 71 Postad 29 Maj , 2020 9 timmar sedan skrev springer: Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar. Kolla in drev.se de har så vitt jag vet både Yamaha och andra märken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daaxe83 0 Postad 21 Juni , 2020 2020-05-29 vid 06:49 skrev springer: Tack! Jag har också bara hittat utomlands men skulle vilja ha en svensk sida. Jag har bytt motor till en ny Yamaha F60 och den varvar bara 5400 så jag funderar på att byta så jag kommer upp i rekommenderat 6000 varv. Jag skulle bara vilja se vad en orginal propeller jämte en annan propeller kostar. Är också ute efter en efter att naggat sten har idag en 11 1/8 x 16G på en buster lx. kommer bara upp i 5200 varv idag med 24 knop. Vad hade du för orginal på din yamaha 60 motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser