Gå till innehåll
lördag 01 februari 2025
Mutto

Vattenleksaker?

Rekommendera Poster

Hej! Ska köpa vattenskidor å tube. Någon som vet vilket märke som är bäst å billigast för hobbyverksamhet? mvh matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla på Clas Ohlson dom har en hel del vattenlek. CO brukar ha bra priser annars.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

CO? driver du med mig? vilket märke ska man ha? mvh matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du nu inte tycker att CO´s produkter är bra så hittar du finfina på http://www.skimarine.se Produkterna är säkert inte billigast men de är fina och de säljer kända märken. (kända för de som håller på med det)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bättre svar tack! Frågan är inte VART man ska köpa prylarna, utan om någon vet VILKA prylar som är bra!:-/ Dessutom var jag på CO i Kista idag, och deras utbud på Vattenskidor och Wakeboard var minimalt! Klart bättre utbud på Erlandsons Brygga då! Även jag letar efter wakeboard och vattenskidor. Har sett en hel del på blocket, men det är lite svårt att vet VAD man ska köpa! Köpråd för olika nivåer TACK :-Tack mvh // mats

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska du köpa en bra första tube så köp den på Clas Ohlsons som heter Ski Tube Proaqua Dragon. Kostar nu 598:- och jag åkte med en sådan senast i söndags. Kan skarpt rekommendera den. Stor och rejäl, man kan sitta eller ligga lite hur man vill i den och det går att åka två. Enda felet är att om man sitter i den, och tittar mot båten, så kommer sömmarna från handtagen på ytterhöljet att skava som bara den på benen. Det var riktigt störigt. Skidorna har jag ordnat av grannen så det får någon annan ta tag i...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Seriöst... Köp inte skit. Man lär sig fortare än du tror och då tröttnar du på de skidorna du har och vill ha bättre. Gå in på första bästa marinhandel och kolla. Nästan alla marinbutiker har vattenskidor som är helt okay och som inte kostar en månadslön.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Rickard

Kolla watski, 1000-1600 spänn. Sjyssta för mej, funkar bra för slalom också eller på en skida. Välj lite bättre, skålade skidor. Man lär sig fort ändå. Viktigare då att dom passar fötterna, en del går inte att få ner till 37-38 om någon flicka vill prova. Mvh Rickard, skitdålig på skidor egentligen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej! KOllade runt lite, finns juh en uppsjö :-D av tubar, långa, smala , breda, runda, trekantiga... vad är enklast å roligast å att använda för enstaka amatörturer? likaså skidor, vad ska man ha för traditionell skidåkning rakt fram mestadels´? Finns juh för slalom å allt möjligt, vad ska man satsa på? mvh matte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Nisse

En gul badanka! kvak, kvack.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ang. vattenskidor skulle jag rekommendera skidor i ca 1500:- klassen MED dubbla fotsteg på den ena skidan. När du har lärt dej att behärska att åka på en skida kan man titta efter nya utmaningar och inriktningar :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...