anneliw 0 Postad 25 Maj , 2020 Jag söker tips på böcker innehållande naturhamnar i Sankt Anna & Gryts skärgård. Jag seglar Maxi 77. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 25 Maj , 2020 41 minuter sedan skrev anneliw: Jag söker tips på böcker innehållande naturhamnar i Sankt Anna & Gryts skärgård. Jag seglar Maxi 77. Oj. Där finns ju hur mkt öar å så som helst. Bara kötta på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 950 Postad 25 Maj , 2020 Hamnguiden 7 med foton o detaljkartor från Hydrographica. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 25 Maj , 2020 1 timme sedan skrev anneliw: Jag söker tips på böcker innehållande naturhamnar i Sankt Anna & Gryts skärgård. Jag seglar Maxi 77. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://play.google.com/store/apps/details%3Fid%3Dse.lignia.marinwiki%26hl%3Dsv%26referrer%3Dutm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dmarinwiki%26pcampaignid%3DAPPU_1_7k7MXsXkIIfsrgTM9ImQBA&ved=2ahUKEwjFk537j9DpAhUHtosKHUx6AkIQ5YQBMAF6BAgLEAI&usg=AOvVaw32LqjZzTzDaeziezygTIAX Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Martin76 37 Postad 26 Maj , 2020 'LANDSORT-SKANÖR Din guide till OSTKUSTENS öar, gäst- och naturhamnar', ISBN 978-91-89564-68-8 Sen finns även den gamla godingen från Åke Améen och Sven A Hansson från 70-talet med fina handlodade skisser, 'Seglarhamnar på Östkusten'. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 26 Maj , 2020 På bokbörsen kan man köpa begagnade böcker. Landsort Skanör Seglarhamnar på ostkusten Sedan är ju Marinviki en bra källa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 26 Maj , 2020 Naturhamnar hittas gärna genom att leta i sjökortet och då kan det vara praktiskt med en bok för att undvika populära överbelagda ställen 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 26 Maj , 2020 6 timmar sedan skrev trewq: Naturhamnar hittas gärna genom att leta i sjökortet och då kan det vara praktiskt med en bok för att undvika populära överbelagda ställen Jo, så använder vi ofta böckerna... ...vilket kanske är extra viktigt nu i coronatider. Ibland när det är sent eller vädret är skit kan det trots allt vara skönt att komma till ett rekommenderat ställe utan att leta. Bara att hopas att det inte är fullt! Är vädret riktigt dåligt är det nästan aldrig fullt, finns oftast plats för en till och en till och en till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser