patrikz7 0 Postad 18 Maj , 2020 Någon som har en PDF eller vet vart man kan få tag på en. Har sökt men hittar inte. Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 18 Maj , 2020 Har du kontaktat Askeladden och frågat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikz7 0 Postad 18 Maj , 2020 Har mailat och pratat med askeladden så får se om de lyckas skicka något. En av deras återförsäljare ville ha 2000kr + frakt för en manual....tyckte jag var lite saftigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikz7 0 Postad 5 Juni , 2020 Löste sig gratis via Askeladden, de skickade pdf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 5 Juni , 2020 Var frågade du på Askeladden? mail? chat? telefon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikz7 0 Postad 5 Juni , 2020 Om du söker samma manual kan jag maila den eller kontakta support@askeladden.no Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikL1 4 Postad 5 Juni , 2020 söker en manual till en Askeladden 585 frestyle. Jag provar och mailar dem. Tycker jag läst andra forum med folk som försökt och aldrig fått något, så jag har själv aldrig provat. Ska göra det nu. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser